maanantai 22. huhtikuuta 2013

Suomenlinna - Viapori

Suomenlinna on ihana paikka, ihan ykkönen aina ollut mulle niin kauan kuin jaksan muistaa.
Nuorena täällä tuli paljon käytyä ja nyt on niin onnellisesti, että voin käydä täällä työmatkoilla ja vielä yöpyäkin. Majoitus ei nyt ole edes yhden tähden veroinen, mutta onpa kaikki tarvittava kuitenkin.

JOS et ole vielä käynyt Suomenlinnassa, suosittelen ehdottomasti.






Tämä rakennus tulee heti lauttarannassa vastaan.



Tästä pitää oikaista, koska aina ennenkin olen oikaissut :)

Työkaverin kanssa kierrettiin tuulisessa Suokissa tunnin lenkki  - terapialenkki, höpötystä ja raitista meri-ilmaa, voiko parempaa terapiia olla.

Vielä vähän on jäätä ja lunta.

Tykkään näistä mahtavan jykevistä muureista.

MERI <3

Uimarannalla on vielä melko hiljaista.

Ei ristin sielua, no nähtiin me ihan muutama muukin ihminen.

Tykki.

Ampuma-aukosta on hyvät näkymät Viron puolelle...ei kyllä ihan sinne asti näkynyt.

Siinä pienoinen kuvapläjäys. Kesäisempiäkin kuvia mulla on viime toukokuulta ja niitä ehkä sitten myöhemmin....jos ei muuta kuvapläjäystä keksi.

Olen niin innoissani aina kun pääsen Suomenlinnaan. Kesäkuussa taas.










3 kommenttia:

  1. Ah,Suomenlinna. Siihen liittyy mielettömästi ihania nuoruusmuistoja. 60-luvulla nuorena tyttönä siellä vietettiin monia mukavia hetkiä. Vilkuiltiin sotapoikia ja olen aina pitänyt niistä rakennuksista ja valleista. Oi aikoja.
    Myöhemmin kuskasin omia lapsiani sinne vähintään kerran kesässä.
    Nyt on kolmisenkymmentä vuotta edellisestä käynnistä. Pitäisikin tehdä tänä kesänä retki Suomenlinnaan.
    Ihanat kuvat olet houkuttimiksi ottanut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiitsa, muistatko 60-luvulta vakiohlökuntaa sieltä? Etsin erästä henkilöä ja hän kai asui siellä silloin...

      Poista
  2. Mä rakastan Suomenlinnassa noita ihania aukkoja, joista voi ottaa upeita maisemiakuvia. Ihania kuvia olet ottanutkin.

    VastaaPoista